Χθες το βράδυ, 22 Ιουνίου 2026, στην περιοχή του Βραχατίου, συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Κορινθίας ένας ανήλικος Έλληνας. Όπως διαπιστώθηκε, ο νεαρός, μαζί με αγνώστους συνεργούς του, λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν μια δεξαμενή νερού από μια επιχείρηση.
Επιπλέον, προέκυψε ότι ο συλληφθείς δεν διέθετε αστυνομική ταυτότητα. Τέλος, για την ίδια υπόθεση, κατηγορείται και μια 39χρονη Ελληνίδα, μητέρα του ανηλίκου, για παραμέληση της επίβλεψής του. Την προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου – Βόχας.
