Χθες, 16 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, συνελήφθη στο Ξυλόκαστρο ένας 25χρονος Έλληνας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης. Όπως προέκυψε από την έρευνα, το πρωί της 15ης Ιουνίου 2026, αφαίρεσε τρόφιμα και ποτά από καντίνα.