Το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 η Πυροσβεστική Υπηρεσία και εθελοντικές ομάδες κινητοποιήθηκαν άμεσα σε πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε ελαιώνα στα Εξαμίλια Κορινθίας.
Ο Εθελοντικός Σύλλογός ΣΔΑΚ «Ο ΔΙΓΕΝΗΣ», συμμετείχε στο πρώτο συμβάν με ένα πυροσβεστικό όχημα και πέντε εθελοντές. Στη συνέχεια, ανταποκρίθηκε σε ένα δεύτερο περιστατικό με ένα ακόμη πυροσβεστικό όχημα και τρεις εθελοντές.
Και τα τρία συμβάντα τέθηκαν υπό έλεγχο, χάρη στον ταχύτατο συντονισμό και την άψογη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Συγχαρητήρια στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Κορίνθου, στους εθελοντές του συλλόγου ΣΔΑΚ ΔΙΓΕΝΗΣ, στον Σύλλογο Πυροπροστασίας Δασών Κορίνθου και στον Σύλλογο Δασοπροστασίας & Πυρασφάλειας "ΤΑ ΟΝΕΙΑ ΟΡΗ" για την άμεση ανταπόκρισή τους, τον επαγγελματισμό και την πολύτιμη συμβολή τους στην προστασία ανθρώπινων ζωών, περιουσιών και του φυσικού περιβάλλοντος.
