Η Διώρυγα της Κορίνθου επαναλειτουργεί για τη ναυτιλία από σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, μετά την ουσιαστική ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης στο κρίσιμο τμήμα του έργου.

Δεδομένης της σημασίας της Διώρυγας για τη ναυσιπλοΐα, τον τουρισμό και την τοπική οικονομία, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο, η απόφαση αυτή λήφθηκε έπειτα από συστηματική παρακολούθηση της προόδου των εργασιών. Έχει ολοκληρωθεί το κύριο μέρος των αναγκαίων παρεμβάσεων αποκατάστασης και σταθεροποίησης των πρανών, επιτρέποντας την ασφαλή επαναλειτουργία της.

Οι βασικές εργασίες που αφορούν την ασφαλή λειτουργία της Διώρυγας έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία, διασφαλίζοντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία της, σύμφωνα με τα ισχύοντα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργίας.

Το συνολικό πρόγραμμα αναβάθμισης της Διώρυγας της Κορίνθου συνεχίζεται κανονικά, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Στόχος είναι η μακροπρόθεσμη ανανέωση ενός έργου με εθνική και διεθνή σημασία. Η επαναλειτουργία της Διώρυγας σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ενίσχυση της ασφάλειας, της λειτουργικότητας και της αξιοπιστίας της.